Alarm Haberalma Merkezi Nedir, Nasıl Çalışır ?

Alarm izleme, evinizdeki ya da işyerinizdeki güvenlik sistemi ve alarm haberalma merzezinin hızlı ve detaylı iletişimi anlamına gelir. Mekanda kurulu olan güvenlik sisteminin, hırsızlık, soygun, yangın, su baskını, gaz kaçağı, acil sağlık sorunları gibi durumlarda alarm sinyalini merkezdeki alıcılara göndermesi esasına göre çalışır. İletim opsiyonları GPRS Modülü ya da benzeri (PSTN,GSM,IP) olacak şekilde, çeşitlidir.

Alarm sistemi devreye girdikten birkaç saniye içerisinde sinyal, Alarm İzleme merkezinde bulunan özel alarm izleme program ekranlarına düşmektedir. Alarm izleme için özel yapılandırılmış olan bu sistemler, alarmları öncelik sırasına göre bilgisayar ekranlarına yansıtmaktadır. Alarmın hangi aboneye ait olduğu ve tüm iletişim detayları otomatik olarak operatörün önündeki ekrana düşer.

Kontrol panelinizden alarm haberalma merkezine gelen ilk sinyalde, merkezdeki teknik personel hızla önceden belirlenmiş senaryoya göre harekete geçer. Operatörlerimiz derhal daha önce tarafımıza verilen iletişim bilgilerinden aboneye ulaşır ve gelen alarmın türüne göre şüpheli bir durum varsa teyit alarak hırsızlık için polis, duman dedektörü alarmı ise itfaiye, sağlık sorunuyla ilgili ise, ambulans yönlendirir. Alarm değerlendirme işlemleri sırasında; alarmın türü, bölgesi, zamanı ve olaya alternatif müdahale şekilleri göz önünde bulundurulur.

Banka, kuyumcu, market vb. iş yerlerine, talep edilmesi halinde, alarm sistemi dahilinde takılan gizli panik butonu ile silahlı soygun ve gasp girişimleri AİM’e iletilir. AİM bu durumda doğrudan emniyet yönlendirmesi yapar.

Securityline Alarm Haberalma Merkezi, biyometrik sistemler ile girilebilen bir altyapıya sahiptir.Yapılan tüm telefon görüşmeleri iki yönde de sürekli kayıt altına alınmakta ve gerektiği durumlarda kolluk kuvvetleriyle paylaşılmaktadır. 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet verir. Securityline Alarm Haberalma Merkezi’nde, deneyimli ve profesyonel bir kadro görev yapmaktadır.

Alarm Haberalma Merkezi’nde gizlilikve güvenlik temel prensiptir. Parola bilgisi alınmadan işlem yapılmaz.

Alarm İzleme Merkezi Operatörleri, belirli periyotlarda sistemi uzun süre kurmayan aboneleri arayarak hatırlatma yapar.

Abonelerin talebine göre eğer sistemin kurma ve kapama saatleri önceden belirtilmiş ise belirlenen saatler dışında yapılan giriş ve çıkış ihlalleri, SMS gönderimi veya doğrudan aranarak (talebe göre) bildirilmektedir.

Abonelerimize istedikleri takdirde tüm aktivite raporları, sistemin her gün saat kaçta kim tarafından kurulduğu ya da kapatıldığı, düzenli raporlar halinde sunulabilmektedir.

Uzun süreli elektrik kesintilerinin ve iletişim problemlerinin bildirimi, belirlenen saatler dışında giriş/çıkış bildirimi ve 7 gün 24 saat telefon ile teknik destek hizmeti verilen hizmetler arasındadır.

Sistem kullanıcıları tarafından tespit edilemeyen arızalar, AİM’e sinyal olarak yansımasından dolayı, sistem sorunlarına kısa sürede müdahale edilebilir.

Daha detaylı bilgi için bize ulaşın 444 89 85